Kızılay KPSS şartsız personel alımı yapacak! Kızılay ilanına nasıl başvuru yapılır?

Türk Kızılayı Kariyer İş İlanları sitesinde yayınlanan ilana göre; Kızılay bünyesine Dijital Medya Uzmanı ve Stratejik İletişim Uzmanı alanlarında personel alınacak. İki farklı ilanın da başvuru şartları arasında KPSS şartı aranmamaktadır. İşte detaylar…

1-) DİJİTAL MEDYA UZMANI BAŞVURU ŞARTLARI

  • Lisans mezunu, tercihen (İİBF, İletişim Fakültesi vb.), diğer ilgili lisans bölümleri,

  • İyi düzeyde İngilizce bilgisi olan (okuma, yazma ve konuşma),

  • Tercihen ilgili alanda en az 3 yıl deneyim sahibi,

  • Kurumsal sosyal medya yönetimi bilgisi ve deneyimi,

  • Canva, Capcut ve İos görsel işitsel uygulamalarını iyi derecede kullanabilen,

  • Lightroom, Snapseed gibi mobil görsel tasarım programları konusunda tecrübeli,

  • Dijital, sosyal ve mobil dünyanın dinamiklerini bilen, gelişmeleri takip eden,

  • Sosyal Medya trendlerini takip eden ve kendini sürekli güncel tutan,

  • Dijital medya planlama ve sosyal medya reklam yönetimi hakkında tecrübeli,

  • Instagram, Facebook, Tiktok, Youtube, vb. platformlarda içerik paylaşım tecrübesi olan,

  • İnfluencer marketing ve Performance Marketing hakkında tecrübeli,

  • Sosyal medya platformlarının teknik özelliklerine hâkim,

  • Kurumsal sosyal medya yönetimi bilgisi ve deneyimi,

  • İş birliği ve takım çalışmasına yatkın,

  • Etik kurallara uyan,

  • Etkili İletişim becerisine sahip,

  • Planlama ve organizasyon yeteneği gelişmiş,

  • Zamanı etkin kullanabilen ve sonuç odaklı,

  • Dokümantasyon ve raporlama bilgisi olan,

  • Değişime açık, kavramsal düşünme yeteneği gelişmiş,

  • Askerlik hizmetini tamamlamış veya en az 1 yıl tecilli (erkek adaylar için)

  • Seyahat engeli bulunmayan,

  • Tercihen B sınıfı sürücü belgesine sahip aktif araç kullanabilen.

GÖREV TANIMI

Dijital Medya Yönetimi

  • Türk Kızılay dönemsel, kısa, orta ve uzun vadeli stratejilerin belirlenmesine katkı sağlanması,

  • Dijital medya kanallarının stratejisinin belirlenmesi çalışmalarında görev alınması,

  • Dijital medya içerik yönetiminin yapılmasının/yaptırılmasının sağlanması,

  • Dijital medya kanallarının takibi ve anlık aksiyon alınmasının sağlanması,

İçerik Yönetimi ve Marka Denetimi

  • Marka varlıklarının kullanımına ilişkin düzenli/anlık uyum denetimlerinin gerçekleştirilmesinin sağlanması,

Marka İletişimi Yönetimi

  • Kurumsal Marka performansının ve iletişim kanallarının performansının ölçümlenmesi ve raporlanmasının sağlanması,

360 Derece İtibar Yönetimi

  • Lider iletişim taleplerinin iletilmesi,

  • Lider İletişimi planlamasının gerçekleştirilmesinin sağlanması,

  • Proaktif iletişim danışmanlığının gerçekleştirilmesinin sağlanması,

  • Kriz iletişimi ve itibar yönetimine konu olabilecek maddelerin Türk Kızılay İletişim Merkezine taşınması,

Kampanya Yönetimi

  • Kurum içi ve dışında kampanya iletişim çalışmalarının ilgili İş Ortakları koordinasyonunda gerçekleştirilmesinin sağlanması,

Gönüllülük Platformlarının Yönetimi

  • Gönüllü platformlarının iletişimi süreçlerinin yönetilmesi, izlenmesi, değerlendirilmesi ve geliştirilmesi süreçlerine katkı sağlanması.

Dijital Medya Uzmanı Başvuru Ekranı

  • Lisans mezunu, tercihen(İİBF, İletişim Fakültesi vb.), diğer ilgili lisans bölümleri,

  • İyi düzeyde İngilizce bilgisi olan(okuma, yazma ve konuşma),

  • İyi düzeyde MS Office ve Office 365Uygulamaları bilgisi olan,

  • Tercihen ilgili alanda en az 3 yıl deneyim sahibi,

  • İmaj – marka – iletişim yönetimi bilgisine sahip,

  • Protokol uygulamaları bilgisi olan,

  • Halkla ilişkiler yaklaşımına sahip,

  • Medya platform bilgisi olan,

  • Medya ve iletişim stratejisine sahip,

  • İş birliği ve takım çalışmasına yatkın,

  • Etik kurallara uyan,

  • Etkili İletişim becerisine sahip,

  • Planlama ve organizasyon yeteneği gelişmiş,

  • Zamanı etkin kullanabilen ve sonuç odaklı,

  • Dokümantasyon ve raporlama bilgisi olan,

  • Değişime açık, kavramsal düşünme yeteneği gelişmiş,

  • Askerlik hizmetini tamamlamış veya en az 1 yıl tecilli (erkek adaylar için),

  • Seyahat engeli bulunmayan,

  • Tercihen B sınıfı sürücü belgesine sahip aktif araç kullanabilen.

GÖREV TANIMI

Medya Yönetimi

·       Türk Kızılay dönemsel,kısa, orta ve uzun vadeli medya ile ilişkiler stratejilerinin belirlenmesiKonvansiyonel medya kanallarının stratejisinin belirlenmesi için gerekliçalışmaların sağlanması,

·       Basın Bülteni ve basın açıklamalarının içerik kontrolünün yapılması / bilgi notu hazırlanmasının sağlanması,

·       Kurumsal PR aktivitelerinin gerçekleştirilmesinin organize edilmesi,

·       İletişim ajansı ile yıllık ve dönemlik planların hazırlanması ve yürütülmesinin organizasyonu,

360 Derece İtibar Yönetimi

·       Lider iletişim taleplerinin iletilmesinin sağlanması,

·       Lider İletişimi planlamasının gerçekleştirilmesinin sağlanması,

·       Proaktif iletişim danışmanlığının gerçekleştirilmesi,

·       Meydana gelen krizin etki analizlerinin; ilgili durumlarda Dernek paydaşlarının dahil edilerek gerçekleştirilmesi ve iletişim planının hazırlanmasının sağlanması,

·       Türk Kızılay markasını olumsuz etkileyecek olası krizleri öngörerek proaktif olarak, ilgili durumlarda Dernek paydaşlarının dahil edilerek kriz iletişim planlamalarının yapılmasının organize edilmesi,

·       Kriz iletişimi ve itibar yönetimin ekonu olabilecek maddelerin Türk Kızılay İletişim Merkezine taşınması,

·       Tüm yapılarla iletişim kurularak olası kriz başlıklarının düzenli olarak hazırlanması,

·       Kriz İletişim planlarının hazırlanması ve yaygınlaştırılması,

·       Kriz iletişim eğitimlerinin içeriklerinin hazırlanması ve yaygınlaştırılması.

Stratejik İletişim Uzmanı Başvuru Ekranı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir